RSS Feed

I still got the blues…

… si pentru prima data in istoria televiziunii de la noi, eu am votat. pe bune! l-am votat pe cel cu ‘bui bui bui’ de la prima editie a emisiunii ‘vocea romaniei’, ca despre asta vorbim. lasand la o parte cererea in casatorie de aseara de pe facebook (nu, nu m-am razgandit, still working on it), Stefan Stan este bun. foarte bun. cel mai bun din concurs din punctul meu de vedere. m-a emotionat in prima editie cu ‘bensonhurst blues’ a lui benton

 

la duet cu ‘give me one reason’ a lui tracy chapman

Stefan Stan – Give me one reason

 

si aseara m-a dat pe spate cu ‘i still got the blues’ a lui moore

 

Nu stiu voi, eu cred ca stiu cine castiga concursul asta, daca e intr-adevar pe bune (nu stiu de ce, intotdeauna am dubii ca s-ar face ceva pe bune). In orice caz, Stefan Stan rules, canta din suflet si vreau sa ajung urgent la cantari de-ale lui. urgent am zis!!!

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

Leave a Reply

