RSS Feed

vreau balaurul meu!!

de care balaur? rosu, scuipator de foc. de ce scuipator de foc? sa-mi aprinda tigara in zilele nenorocite in care raman fara bricheta.

din categoria ‘fiecare cu stolul lui de pasarele’, astazi sunt eu cu al meu. al meu stol. chinuitor stol. nu stiu voi, dar eu am curiozitati, intrebari, obsesii, ciudatenii si ce-or mai fi ele. de exemplu, imi place sa beau apa minerala de fiecare data dupa ciocolata. adica nu mananc ciocolata daca n-am apa minerala. niciodata. asta nu stiu unde s-o incadrez. ciudatenie?!?! ha! inca una: daca se intampla sa plec din casa fara ceas la mana, ma intorc dupa el indiferent de situatie. mai am una. asta-i intrebare/curiozitate. poate o cireasa/pruna/alta fructa sa gazduiasca mai mult de un vierme? adica doi-trei? ca eu n-am gasit decat cate unul. s-or certa? n-au loc? hmm, ma intreb. inca una, la aceeasi categorie: sosetele cu degetele au aparut in urma incrucisarii manusilor cu niste sosete?! (asta e o curiozitate tampita, stiu). aaa! alta ciudatenie: cred ca uneori ar fi bine sa mi se intample niste lucruri (bune pentru momentele de care vorbesc), cum ar fi niste pierderi scurte de memorie, niste amigdale umflate atat de tare incat sa nu mai pot deschide gura, o mana rupta sa nu ma descurc cu scrisul decat foarte greu sau macar inspiratia de a-mi tine gura inchisa cand am in preajma prosti. dar, vorba aia, ‘everybody hurts’🙂 mai am obsesii pentru carti. citesc in fiecare an ‘de veghe in lanul se secara’ si ‘romanul adolescentului miop’. ma uit in fiecare an la ‘sweet november’, de mai multe ori in luna noiembrie. m-am uitat de trei ori la ‘the illusionist’ in aceeasi zi. plang de fiecare data cand ascult ‘waltzing matilda’ a lui waits, habar n-am de ce. daca ma prinde o dupa amiaza de weekend de toamna/iarna in casa, obligatoriu somn dupa masa; cam doua-trei ore. aaaa. mai am una. o intrebare. de ce vinul fiert se bea doar iarna? de o luna s-a umplut feisbucul de statusuri despre cat de bine e ca vine iarna si se bea vin fiert. care-i problema? se da dezlegare iarna la vin cum se da in post la peste? de ce tre’ sa astepti sa ajunga temperaturile la 0 grade ca sa bei un nenorocit de vin fiert?!?!

ar mai fi cateva intrebari si curiozitati, dar mi-e teama ca nu ma lamureste nimeni. de exemplu, de ce pute in mijloacele de transport in comun, de ce asculta unii manele, de ce exista pitipoance si cocalari, de ce basescu  si guvernul boc sunt inca la putere, de ce nu vin red hot chili peppers la bucuresti, de ce-au cheltuit antenele bani cu ‘x factor’-ul. si multe altele.

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

Leave a Reply

