RSS Feed

Breinstorming

Vineri noapte. La 00.15 m-am apucat de scris. Probabil in 10 minute termin. Gresit. S-a facut 00.25. Am fumat o tigara si mi-am facut o cafea. Si mi-am tras aproape o ciocolata, niste bomboane de ciocolata si un borcan de dulceata de cirese amare. Si cutia de lapte pentru cand s-o termina cafeaua. Si-am dat pe vh1. E ‘Boogie Night’. Prima Stefanie se pregateste sa capituleze. Si-a lasat energia la KFC si la Mc. Boon. De ce breinstorminguim? Incercam sa gasim un nume unei firme. de pr. si organizari evenimente. si altele. Off topic: habar n-aveam ca ‘Lady Marmalade’ exista inainte de Pink & co. Revenind, ne chinuim cu pr-ul. Si pentru ca atunci cand se intalnesc 3 minti luminate nu poate sa iasa decat ceva de cea mai buna calitate, doresc a va impartasi cateva dintre denumirile care au iesit din gura Stefaniei (cea care mai sus se pregatea de capitulare, dar acum asteapta postarea. aceasta postare) si din gura celeilalte Stephanii. Avem, in ordine pur si simplu intamplatoare: ‘Libelula’, ‘Power Rangers’, ‘Power PRaf’ (de departe cea mai tare), ‘Power PRaf in ochi’ (derivata din denumirea anterioara), ‘Crazy People SRL’, ‘PRank’, ‘FTiLi SRL’ (eeeei??), ‘Pisi xoxo SRL’ si de aici au inceput tensiunile: ‘Eat SHit SRL’, ‘Saussage SRL’. Apoi a intervenit Stephania (ma urmariti, da?) cu un copy-paste de pe ceva goagal, citez: Din dorinta de a se pozitiona cat mai bine intre rezultatele cautarilor pe motoarele specifice, antreprenorii aleg nume superlative romanesti sau englezesti (de genul „superior”, „best”, „premier”, „advanced”). Partea proasta este insa ca, fiind multi cei care procedeaza astfel, numele lor se vor amesteca intre altele asemanatoare. De aceea, cel mai indicat este sa veniti cu ceva nou, inedit, unic. am incheiat citatul. Ne-am pus de acord ca ‘PRove yourself’ ar fi de cacat, iar Stephania (!!!) ne-a sugerat sa ‘PRay sa fie bine!’.

In incheiere, de la Stef citire: “The reality for women who want to work in PR is that they are going to be working with 24 catty [women] who will backstab and compete with them. No one will say thank you. You will eat lunch at 5 p.m. It sucks and it’s hard work.”

We be breinstorming for the rest of the weekend.Stati p-aproape! E 00.50.

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

2 responses »

  1. vezi ca de fapt am zis PowerPrafinOchi. hasta maniana

    Reply
  2. Pingback: cine ne ia din motz? « eucandvreausascriuscriu

Leave a Reply

