RSS Feed

Dascali minunati, va multumim!

Dascăli minunați, vă multumim! este un proiect de suflet. Un proiect al recunostintei fata de oamenii care ne-au influentat vietile in bine si pe care, prea prinsi in tumultul intamplarilor de zi cu zi, tindem a-i pierde printre amintiri.”

De ce sa multumesti?

Pentru ca uneori simti pur si simplu nevoia sa multumesti cuiva pentru ceea ce ai ajuns. Pentru ca nimeni nu ajunge undeva doar prin forte proprii si genialitate, ci trebuie sa fie si ajutat, inspirat, impins de la spate macar o data in viata. Pentru toate acestea, multumeste unui dascal! Invatatoarei din generala, profului de chimie de la liceu sau coordonatorului de licenta? Tu esti singurul care decide.”

Eu am multumit! Si i-am multumit unui profesor de suflet, in adevaratul sens al cuvantului. La fel au facut si colegii mei, cei cu care am pus proiectul pe picioare. Scrisorile noastre de multumire le puteti vedea aici: http://webcultura.ro/articole/dascali/ . Ne dorim ca tot aici sa putem citi scrisorile voastre de multumire pentru unul din profesorii dragi voua.

In speranta ca scrisoarea va fi citita intr-o buna zi de destinatar,

“Rar se întâmplă să întâlneşti oameni faţă de care nu ai decât admiraţie şi cuvinte de laudă. Mulţi excelează într-o anumită direcţie şi te uimesc fie prin cunoştinţele lor în profesie sau alte domenii, fie prin bunătate, caracter sau un plus de omenie.

Foarte rar însă, ţi-e dat să întâlneşti o persoană în care să găseşti cele mai alese însuşiri, acele însuşiri care să caracterizeze omul în adevăratul sens al cuvântului.

A apărut în viaţa mea pe când eram la Oneşti, în şcoala generală, mi-a fost diriginte, profesor de fizică şi un “bun camarad”, cum îi place dânsului să spună.

Cu fizica nu m-a convins ani de zile, rămâneam două entităţi paralele oricât de mult mi-aş fi dat silinţa. Într-o perioadă “critică”, perioadă în care creşteam şi mă formam ca om, am învăţat în schimb să mă respect, să impun respect şi să respect la rândul meu, am învăţat ce înseamnă solidaritatea şi bunătatea, în cele mai pure forme, am învăţat ce implică a fi un om devotat şi un om de cuvânt. Am înţeles că nu pot fi perfectă, am învăţat să am încredere în mine, am învăţat că nu toţi oamenii sunt răi şi m-am ales cu un prieten bun, de încredere.

Pentru toate acestea şi poate mult mai multe, vreau să-i mulţumesc bunului meu camarad, diriginte şi profesor, domnul Petru Bradea.

Cu stimă şi recunoştinţă,”
Alexandra Blaş

Si pentru ca mor de curiozitate, Oana Kovacs si Stefania Catiu, voi cui vreti sa multumiti?

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

2 responses »

  1. Pingback: after ‘the cure’, writting is my cure too « eucandvreausascriuscriu

  2. Pingback: Dascăli minunați, vă mulțumim! | Oana Kovacs

Leave a Reply

