RSS Feed

Un fel de ‘Aş/N-aş’ de care vorbea Gheorghe într-o carte…

Posted on

 

… dar nu chiar.

Îmi place să râd, să vorbesc (şi vorbesc mult), să visez. Îmi place să am prieteni, să mă cheme sâmbăta în oraş, să-i chem la mine, să cânt şi să dansez în stradă, să iubesc. Îmi plac hainele Adidas, LittleBig, Mathilde şi în general ţoalele de firmă. Urăsc oamenii proşti şi ipocriţi şi m-am săturat să am mereu de-a face cu ei, manelele, mâncarea necondimentată, apa plată. Îmi place ciocolata, turta dulce, tequila şi fructele de mare. Şi mai nou vodka de la ruşi. Şi solianka. Tot de la ei. Încă îmi plac Pantera Roz, Winnie the Pooh, Tweety şi Pucca. Îmi plac filmele de dragoste, desenele animate, muzica veche, lumânările de tot felul (în special alea făcute de mine). Urăsc vorbele pe la spate, parfumurile dulci, trezitul de dimineaţă, sarmalele. Nu citesc Libertatea, Click-ul sau Cancan-ul decât în scopuri profesionale.  Îmi place tenisul, handbalul, mersul pe role sau patine, fotbalul şi butonatul telecomenzii seara. Nu ştiu să dansez tango, dar mă bate gândul să învăţ.
Îmi plac bonsaii, pozele în album, ceasurile, cănile pentru cafea. Îmi plac culorile vii, zâmbetele surorii mele, cărţile Feng Shui şi cele biografice, produsele cosmetice. Urăsc zilele de luni, ora 07:15, antiperspirantele care pătează, ploile (fie ele şi de vară), ciocolata albă. Îmi place să ma întind la telefon până ţiuie bateria, să stau cu orele în duş, să mă uit la emisiuni cu teme politice, să-mi fac singură bijuteriile. Urăsc să primesc şi să plătesc facturi, nu-mi place să sune interfonul duminica, mă enervez când nu e apă caldă iar Băsescu şi guvernul Boc mă scot din minţi. Îmi plac Badea, Brenciu, Naumovici şi un prof de la facultate. Mă enervez când România sau Dinamo pierd în ultimul minut, când o văd pe Udrea la televizor şi când rămân fără ţigări.

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

One response »

  1. Pingback: cine ne ia din motz? « eucandvreausascriuscriu

Leave a Reply

